“Stop focussing on the money and start focussing on the people!”
George D. Kinder, oprichter en bezieler van het Kinder Institute of Life Planning, Boston, VS
Een beter leven dankzij ‘Financial Life Planning’
FLP is een totaalaanpak die ontstaan is uit de synergie tussen fiscaal-juridische kennis vermengd met academische kennis van de financiële markten, in combinatie met zich recenter ontwikkelde vakgebieden: behavioral finance & financial coaching.
Jos Drees van Cring is blij in 2008 George Kinder voor het eerst ontmoet en beluisterd te hebben. Vandaag mag Cring zich Master in Financial Life Planning noemen. De talrijke opleidingen in London en Boston (VS) in 2008 en 2009, het stagetraject van 5 maanden, allemaal omdat we onze cliënt, dus jij, beste bezoeker, centraal willen stellen.
FLP is een totaalaanpak die ontstaan is uit de synergie tussen fiscaal-juridische kennis vermengd met academische kennis van de financiële markten, in combinatie met zich recenter ontwikkelde vakgebieden: behavioral finance & financial coaching.
Jos Drees van Cring is blij in 2008 George Kinder voor het eerst ontmoet en beluisterd te hebben. Vandaag mag Cring zich Master in Financial Life Planning noemen. De talrijke opleidingen in London en Boston (VS) in 2008 en 2009, het stagetraject van 5 maanden, allemaal omdat we onze cliënt, dus jij, beste bezoeker, centraal willen stellen.
Cring zal je op weg helpen naar jouw ideale leven, een opgave die we met alle passie aanvatten
Emoties & financiën, een samenspel waar menige adviseur grandioos naast kijkt. Meer nog, men maakt misbruik van jouw emoties om je vooral vaak en veel te laten handelen, kopen en verkopen. De academische wereld heeft nochtans ook Nobelprijzen Economie toegekend aan onderzoekers die aangetoond hebben dat dit de foute weg is.
Jouw Cring Financial Life Planner respecteert jouw emoties ten aanzien van geld
Cring heeft als doel angst, pijn en vertwijfeling omtrent geld te doen verdwijnen om plaats te maken voor ontspanning, blijdschap en vertrouwen … in je eigen financiële toekomst.
Waaraan de cliënt merkt dat we ‘het anders aanpakken’:
Onze vragen
Onze luistervaardigheid
Jouw hernieuwd zicht op wat je écht wilt
De cliëntervaringen zijn zo divers als er mensen zijn, van uitbundige gelukservaring binnen de drie maanden na aanvang van onze begeleiding tot ‘grote tevredenheid’ twaalf maanden na aanvang van onze begeleiding. Iedereen voelt immers anders, iedereen is anders en net dàt weten en respecteren wij. Onze cliënten komen bij ons aankloppen voor zichzelf en niet voor ons … Onze goede reputatie en onze ‘andere’ aanpak maken deel uit van de ervaring waarop je terecht mag rekenen.